Powered by Blogger.

I Am Legend Prequel - Ben Efsaneyim 2 Uyanış izle

Ben Efsaneyim 2 Uyanış Filmi izle
Sinemalar.com Puanı: 7.0/10
Yapım: 2013 ~ ABD
Tür: Aksiyon , Bilim Kurgu , Dram , Fantastik , Gerilim , Korku , Macera
Oyuncular: Will Smith
Yönetmen: Francis Lawrence
Yapımcı: Akiva Goldsman , James Lassiter
Görüntü Yönetmeni: D.b. Weiss
Film 2013te çıkacağı için henüz netlik kazanan bir bilgi yok ama 2.film virüsün dünyaya yayılış şeklini anlatacak ve büyük ihtimalle Will Smith başrolde olacak.
Alternatif Sonda Will Smith ölmüyor 2. film bu sona göre devam ettirilebilir.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Aksiyon / Bilim Kurgu / Dram / Fantastik / Gerilim / Korku / Macera dengan judul I Am Legend Prequel - Ben Efsaneyim 2 Uyanış izle. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL . Terima kasih!
Ditulis oleh: KampuS -

51 komentar untuk "I Am Legend Prequel - Ben Efsaneyim 2 Uyanış izle"

  1. Adsız23:16:00

    ben 2011 diye duymuştum :( nasıl bekliyecez 2013 e kadar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız16:31:00

      oldu 2013 :)

      Sil
    2. Adsız12:42:00

      beklersin ya

      Sil
    3. Adsız11:37:00

      2013 ün 7 ayı bitti hala 2 serisi çıkmadı

      Sil
  2. Adsız01:59:00

    neden alternatif olarak çekmişler acaba bunu direk filmin sonu böyle olsaydı daha güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız18:01:00

    gerçekten alternatif son çok daha güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. Adsız00:58:00

    iyi olmamış zombiler insanca davrandıktan sonra filmin anlamı yok. bilim kurgu film e duygusal son :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zombi olduklarini kim soyledi ??

      Sil
    2. Adsız09:56:00

      Ama unutmayalimki, onlarda bi zamanlar insandilar ve bir azcikda olsa insani duyqular kalmiwsa nedende olmasin.

      Sil
  5. Adsız18:35:00

    DaDoF'um kardeşim yine güzel paylaşımlarda bulunmuş :) paylaşımlarının devamını bekliyoruz.. (the_answ3r)

    YanıtlaSil
  6. Adsız22:17:00

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Adsız01:35:00

    sitenizi 3 gün önce keşfettim ama çok memnunum hep böyle devam edin teşekkürler.
    filme gelince tüm dünyada izlenme rekorları kıran bi filmin 2. serisi çekilebilmesi içinde böyle bir sona ihtiyaç vardı. bu arada bi arkadaşımız iyi olmamış demiş sanırım 2. serisini izlemek için bunu görmemezlikten gelebiliriz :)

    YanıtlaSil
  8. ama ben anlamadım.sonu mu değiştirip 2 yi çekecekler.çünkü son böyle değildi ki.

    YanıtlaSil
  9. 2 ihtimal var. ya alternatif sona göre çekilecek yada virüsün dünyaya yayılış şeklini anlatacak yani ilk seride izlediğimiz olayların başlangıcı

    YanıtlaSil
  10. Adsız05:30:00

    işte bu süper :D

    YanıtlaSil
  11. Adsız05:46:00

    bunu daha önce izlememiştim paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Adsız05:35:00

    ya aklıma geldikçe bu film izlemem gerekio :D şimdi baştan açıp izliyecem:D:D

    YanıtlaSil
  13. Adsız03:32:00

    devamı nerde bunun

    YanıtlaSil
  14. Bu filmin sonunu Deyiştircekler Sonu böyle deyil di adam Kendini öldürüyordu diyerleriyle birlikte sadece kadın la cocuk kurtuluyordu 2. filmi gerçekten cok merak ediom..

    YanıtlaSil
  15. Adsız01:02:00

    bence bu sona göre devam ettirsinler virüsün düyaya yayılış şeklini anlatacaksa filmde zombi bile göremiyebiliriz

    YanıtlaSil
  16. Adsız21:57:00

    yaaw iyide hiçbirini açmıyor. hiç bir film izleyemiyorun :(

    YanıtlaSil
  17. Düzeltilmiştir.

    YanıtlaSil
  18. Adsız21:37:00

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Adsız00:21:00

    bu son daha güzel bence

    YanıtlaSil
  20. Adsız13:11:00

    film çok güzemiş ama ben orda olmayı istemezdim

    YanıtlaSil
  21. Adsız23:11:00

    benim bildiğim kadarıyla bu ben efnsayim 2 değil, filmin sonunun alternatifi. çünkü bu video 2009-2010 yanılmıyorsam vardı zaten bu fragman değil kesinlikle değil yani

    YanıtlaSil
  22. Adsız22:37:00

    bu son daha güzel olmuş

    YanıtlaSil
  23. Adsız12:28:00

    sanmıyorum ikincisi çekilmez will smith zaten oynayamaz,öldü.bu tasarlarlanan ve iptal edilmiş bir bölüm

    YanıtlaSil
  24. Adsız14:52:00

    filmde zombi yok zaten enfekte olmuş hasta agresif yazartıklar var

    YanıtlaSil
  25. Adsız21:43:00

    duydu guma göre will filim de rüya görüyormüş oyüzden böyle oldu bazı arkadaşlara bildirrim onlar zombi degil hastalıklı insanlar filim muazzam olmüş TŞK

    YanıtlaSil
  26. bu filmin 1.öncesi cıkarsa bilim kurgu olmaz ve 1 orginal cıkarsa filmin devamını aynı adamla getiremezler alternatif sonun devamı gelcek düzgün düşünün

    YanıtlaSil
  27. bu filmin 1.öncesini yayınlarlarsa bilim kurgu olmaktan cıkar ve film o kadar tutulmaz orginal filmin devamı gelirse aynı adamla filmi gene yapamazlar alternatif sonun devamı gelcek :D

    YanıtlaSil
  28. bu filmin 1.öncesi cıkarsa bilim kurgu olmaz ve 1 orginal cıkarsa filmin devamını aynı adamla getiremezler alternatif sonun devamı gelcek düzgün düşünün

    YanıtlaSil
  29. ya cok sacma ben bir efsaneyim 1 de adam oluyo 2 de olmuyo nasıl bır mantıktır

    YanıtlaSil
  30. bu ne ya anlamadım şimdi 1. sonunda Will Smith ölüyordu burda nasıl yaşıyor ?

    YanıtlaSil
  31. Adsız22:22:00

    gerizekalılar bu filmin sonunda adam bombayı alp aralarına dalıyor nasl 1. ninin sonu bu oluyor.

    YanıtlaSil
  32. Adsız11:21:00

    hayır bence asıl son çok daha yerinde. eğer adam tedavi için ölmeseydi efsane olmazdıki. ve zaten karısı kızı ölmüş.

    YanıtlaSil
  33. sürükelyici süper muhteşem bir film olmuş ...

    YanıtlaSil
  34. Adsız10:58:00

    filim nezaman cıkacak izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  35. Adsız10:58:00

    filimi sununda izleyelim

    YanıtlaSil
  36. ıyıde arkads fılm 2007 de oynadı 2013 bıtmek uzere valla cocugum bıle oldu fılmın devamı cıkmadı sankı avatar cekıyolar bu gıdıslede cıkmaz daha senelik fragmn bıle yok cekilse cok ıyı olur ama bekliyip grcez :)

    YanıtlaSil
  37. vay arkadas film cikali 6 yil oldu devami hala cikacak sanki avatar cekiyolar yazik ya

    YanıtlaSil
  38. 6 yılda 6 defa ızledım seneye tekrar ızleyecegım 2 cikana kadar devam

    YanıtlaSil
  39. filim süper 2.si çıkmasını bekliyorum bugün 31.12.2013 ve yılbaşı yani 2014 oldu filimin çıkmsını bekliyorum hala

    YanıtlaSil
  40. Adsız14:34:00

    yeterda artık yıl oldu 2014 hala 2. film çıkmadı biraz araştırdım afedersiniz ama film sitesi yerine farklı farklı sıteler cıkıyor artık ne zaman fılm cıkıcakda ızlıyecez bılmıyorum

    YanıtlaSil
  41. Adsız21:44:00

    thesinemafilm vaybee ne hallere gelmiş ne siteydi be

    YanıtlaSil

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.
Aksi halde yorumunuz silinecektir.
Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanmaya özen gösteriniz.
Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız "Adı/Url" veya Anonim seçeneğini kullanınız.